6 Şubat 2011 Pazar

bir kalbin varmış, düşünemedim.

bana ilgisiz kalınca neden bir kalbin olduğunu düşünemedim ki acaba neden kalbinin başka birine ait olabileceği fikri hiç aklımın ucundan dahi geçmedi ki.. çok garip aslında çoğu insan bunu düşünür acaba başka biri mi var ama benim aklıma dahi gelmedi etrafında bu kadar çeşit kız varken bile hiç düşünmedim başka birini düşlediğini ...
unuttum bir kalbe sahip olduğunu hatta o kalpte birilerini taşıyıp bide yaralı olduğunu
kahrolmam gerekirken yasadığım şeylerin aynını yaşıyorsun diye mutlu oldum.
sende birini seviyorsun ve karsılık göremiyorsun bu defa da acılarımız, umutlarımız bizi yakınlaştırıyor birbirine..
çok mu bencilim sence ... bu güne kadar sadece kendimi mi düşündüm , sırf kendi mutluluğum için mi çabaladım ?
oysa aklımda hep seni mutlu etmek vardı inanır mısın hep yüzünü güldürmek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder