26 Haziran 2011 Pazar

Merhaba Ben Şenay 12 Yaşındayım (Sezon Finali)

Dikkat ! Okuyacağınız blog Can Çelebi ' ye ait olup olduğu gibi herşeyiyile bire bir kopyalanmıştır.



Gider bazen hüzün onu görünce .
Seni hayatta tutan binlerce sahte nedenin varken.
Onun hayatta kalabilmek için bir tane gerçek nedeni vardır;
YAŞAMAK...
12 yaşındaydı küçük şenay .
Daha küçücüktü.
Mesela bir sevgilisi olamıyacaktı . 
En büyük aşkı yaşamak dışında.
Hayattaki şansı şansız olmasıydı .
Belkide gerçek şansı buydu.
O çok küçüktü ama bizden daha büyüktü.
Bir ayağı yoktu ama,
Bir yüreği vardı ki erken yıllanmış şarap gibi olgun .
Kanser tüm vücüdundaydı, bir kuduz köpek gibi saldırıyordu.
5 saat girdiği kemoterapiler uzun ve şevkatli bir sonbahar gibi geliyordu
Ama o hala gülebiliyordu .
Belkide bizi üzmemek için gülüyordu .
Biliyordu gerçeği  ve aslında yalanı .
Bu yalan dünyanın yalanlarını mı seviyordu kimbilir.?
Ömrü bir ömür kelimesi kadar kısa.
Gönlü ise ,bir dağ gibi büyük, tepeden tırnağa Anadoluydu.

Niğde'liydi bu güzel .
Biz yayla serinliğinde çıkamazken yukarıya,  o dağın en tepesinden bakardı bize hep.
Bizi aşağılamak için de degil.
Ufku o kadar genişti ki, en güzel manzarının nerde oldugunu iyi bilirdi.
Dedim ya küçük Şenay . Aslında çok büyüktür.
Yazı yazmayı sever . Duygularını böyle anlatır.
Çok utangaçtır, yanında sevdigini bile söyleyemez.
Lakin şakırdar telofonda,  bir bülbül edasıyla ..
Babası işsiz, annesi işsiz, yeri geldiginde 14 yaşındaki kardeşi bakardı.
Kardeşinin en büyük hayali ise hemşire olmaktı . Kimbilir yine kendi kardeşine bakabilmek için...
Bu kadar yoklugun içinde nasıl olurda bir insanın gönlü bu kadar zengin olur bilinmez .
Şimdi bu küçüğün  açmaya kıyamadığı, parasını vereyim ben bunun dedigi, bir internetiyle beraber bilgisayarı var .
Ve  ben bir yol göstericem size, karşınıza çıkan her bir tercih gibi  bir seçim yapmanızı istiyeceğim.
Yalanla gerçeğin ayırımını yapmanız için. Bir 'Merhaba' bile  yardımdır bazen
Biz Asena ablası Can abisi Hurriyet abisi ve Erhan abisi olarak merhaba dedik
Peki Siz Binlerce kaygıyı bırakıp tek gerçeğe merhaba demek istermisiniz ?
                                                                                                                           CAN ÇELEBİ
-----------------------------------------------------------------------------------
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002199289997
Merhaba Ben Şenay  12 Yaşındayım
Kitap okumayı, yazı yazmayı çok seviyorum
Ankara Onkoloji Hastanesinde Tedavi görüyorum .
Biraz utangacım ilk konuşmamızda soğuk davranabilirim .
Sen bana alınma aslında seversem çok içten severim.
Görüşmek üzere Şenay...


Ve anlıyacağınız üzere sezon finalini yapmış bulunmaktayım . Eğer bu yazıyı paylaşmadan çıksaydım tatile içimde bir ukde kalırdı. Kalmasın paylaştım  sizlerle umarım sizde herkezle paylaşırsınız bu fikri . Uzun ve yorucu tam 3 senenin(sezon) ardından  tatil yapma imkanı buldum . Yarın itibariyle 15 gün  tüm egeyi turlamayı hedefliyorum . Heyecanlandırıyor beni  yaşayabileceğim daha çok öykü ve hikaye . Umarım bu yaz hepimiz için güzel geçer . Ben Can Çelebi sezon finalini yapmış bulunmaktayım . Beni okuduğunuz ve bunu benle paylaştığınız için çok teşekkür ederim Sevgiyle ve Aşkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder